"СПД Ромашко"

  Одесса  +380 48 706 25 75
               +380 97 000 30 93
                
j@romashko.com.ua
   Киев   
+380 44 229 25 75
              +380 50 352 17 55
              +380 97 117 33 87
 
      vladimir@romashko.com.ua


  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Главная Новости Новости Авторизований економічний оператор: відповіді на поширені запитання
Авторизований економічний оператор: відповіді на поширені запитання
alt
АЕО – це особливий статус, який засвідчує високий ступінь довіри митниці до суб’єкта господарювання та надає йому можливість користуватися перевагами та спеціальними спрощеннями при митному оформленні.

Перелік таких переваг та спеціальних спрощень залежить від типу авторизації АЕО, отриманого підприємством.

Використання переваг та спеціальних спрощень дозволить підприємству:
  • зекономити час та зменшити витрати, пов’язані з виконанням митних формальностей;
  • покращити репутацію та збільшити можливості у пошуку контрагентів;
  • оптимізувати та переглянути процедури внутрішнього контролю та безпеки;
  • покращити взаємодію з іншими державними органами.
Визнання статусу АЕО українських компаній митними органами інших країн, зокрема, ЄС (після укладення відповідних двосторонніх договорів про взаємне визнання) означатиме, що, наприклад, країни ЄС в такому випадку мають довіряти українським АЕО компаніям як і європейським компаніям.

Зараз в Україні запроваджується програма авторизованого економічного оператора (АЕО), яка відповідає нормам ЄС. Це стало можливим завдяки оновленню законодавчої бази, яка тепер у питанні АЕО відповідає критеріям ЄС. Це дозволить Україні укладати двосторонні угоди з іншими країнами про взаємне визнання АЕО, а українським АЕО користуватися суттєвими перевагами при митному оформленні.

Документи для надання авторизації АЕО подаються до Державної митної служби України у електронному вигляді з накладеним кваліфікованим електронним підписом керівника підприємства.

ВАЖЛИВО: до впровадження в експлуатацію програмного забезпечення, що дозволить подавати документи через електронний кабінет, відповідні документи можуть бути подані на цифровому носії, надісланому на адресу: м. Київ, вул. Дегтярівська 11-Г;

Докладніше – на офіційному вебпорталі Держмитслужби за посиланням: https://customs.gov.ua/deiaki-pitannia-funktsionuvannia...

Джерело: НТФ «Интес»
 
Цель нашей работы :
Максимально освободить Клиентов от любых проблем и трудностей, связанных
с транспортировкой, таможенным оформлением,  взяв на себя весь комплекс
решения организационных вопросов по логистике.

последние новости



                                                   
  © 1999-2013 "СПД Ромашко", тел.: +380 97 000 30 93,  48 706 25 75,+380 44 229 25 75, 050 352 17 55, 097 117 33 87, факс: +380 48 706 25 75+380 44 229 25 75 .При полном или частичном использовании материалов сайта гиперссылка на "http://romashko.com.ua/" обязательна!